چه آن را برای بازگرداندن درمان بافت کلیه مفید است
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه آن را برای بازگرداندن درمان بافت کلیه مفید است
چه Tratamietno برای بازگرداندن بافت RiñonEn گذشته مفید است، مردم فکر می کنم که یک بار کلیه یک شکست می تواند تعمیر شود. اما تحقیقات اخیر نشان می دهد که بافت کلیه می نکروز نیست، آنها را می توان به برخی از درجه تعمیر. این است که، تا زمانی که بیمار می تواند درمان قبل از بافت کلیه خود را به طور کامل شکست مواجه خواهد شد، آنها این فرصت را به آنها را دوباره کار می کنند.
چه درمانی برای بازگرداندن بافت کلیه مفید است؟
برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، بافت کلیه آنها را می توان به سه دسته، که به بافت سالم، آسیب بافتی و نکروز بافت تقسیم شده است. همانطور که ما قبلا ذکر شد نکروز بافت، شما نمی توانید برگرداندن، چرا که اگر ما می خواهیم برای بازگرداندن بافت کلیه که نیاز به ترمیم بافت های آسیب دیده.
میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های از طب سنتی چینی می تواند بافت کلیه آسیب دیده از چهار عملکرد اصلی که ضد ترومبوز، ضد انعقاد، ضد التهاب و گسترش عروق خونی هستند بازگرداند. پس از بافت ترمیم شده بود، مواد تشکیل دهنده فعال این دارو برای حفاظت از آنها را از آسیب بیشتر، در نتیجه جلوگیری کاهش عملکرد کلیه. به عنوان عملکرد کلیوی بهبود یافته است، بیمار به دیالیز به تدریج می توانید از شر دیالیز است.
اما در اینجا من به آنها یادآوری به عنوان بیمار به دیالیز باید این درمان قبل از اینکه، قبلی شما می توانید دریافت کنید، بیشتر اثر درمانی شما می توانید دست یابد.
اگر می خواهید مطمئن کلیه خود را دوباره کار یا می خواهید به خلاص شدن از شر دیالیز، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا پیام را ترک کنید، شما همچنین می توانید دکتر ما در خط مشورت، ما بهترین های ما که برای کمک به.





:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: